Extra verkoop genereren. Ik begrijp dat dit niet eenvoudig is, vooral in een sterk concurrerende markt. Dit wordt des te uitdagender wanneer de winstmarges smal zijn en er weinig ruimte is voor het maken van fouten. Ik sta klaar om je te ondersteunen bij het (door)ontwikkelen en optimaliseren van je e-commerce kanalen, zodat je online verkoop en inkomsten zo rendabel mogelijk worden verhoogd, wat weer resulteert in maximale winst en groei.
Wil je je e-commerce laten groeien door je inkomsten en verkoop te doen stijgen en door meer online shoppers te bereiken?
Ik help je een balans te vinden in de top- and bottom-of-the-funnel kanalen zodat je zeker bottomline resultaten behaalt tijdens de ontwikkeling van je digitale product en merk.
Meer omzet betekent niet altijd meer winst. Meer inzetten op winst in plaats van omzet kan een groot verschil maken in de performance van je marketingcampagnes.
Afhankelijk van je bedrijfsdoelen- en strategieën, help ik jou groeien in het optimaliseren van omzet (ROAS) of winst (POAS), rekening houdend met de kosten van jouw digitale activaties.
Om je bedrijf te doen groeien, moet ik de bedrijfswaarde weten van jouw e-commerce. Wat levert winst op en wat leidt tot verlies?
Ik help je de belangrijke KPI’s binnen e-commerce zoals ROAS, CaC, de gemiddelde orderwaarde en brutowinstmarge te meten én monitoren om campagnes te optimaliseren en te verbeteren.
Door verschillende elementen te testen en resultaten te vergelijken, optimaliseren we de performance van elke actie volgens jouw doelstellingen en KPI’s.
Als we data driven werken, stellen we snel vast welke experimenten doeltreffend zijn en welke niet. Door systematisch op te bouwen, werk je efficiënter naar een goed onderbouwd experiment toe in plaats van een grootschalige producten te lanceren waarvan je niet zeker weet of die iets zal opleveren.
Met ruim 17 jaar ervaring in het speelveld van e-commerce heb ik allround kennis en ervaring binnen diverse branches en krijg ik energie van: